marți, 22 decembrie 2009

O postare lungă despre jocuri.

M-am tot uitat azi pe site-uri de specialitate și se pare că cel mai premiat joc al anului 2009 este:

Uncharted 2 - platformă PS3 - Trailer aici
- Gameplay aici

Pot să-mi exprim părerea doar din imagini, pentru că n-am reușit încă să-l joc. Arată excepțional și cred că își merită premiile, cu toate că nu vine cu ceva important în plus. Posibilitatea de a controla anumite cinematics-uri a fost deja implementată în jocuri precum God of War și chiar mai nou Call of Duty: Modern Warfare 2.

Top 5 jocuri 2009 (părere personală, din ce am jucat):

1. Batman: Arkham Asylum
Platforma PC - Trailer aici
- Gameplay aici

2. Call of Duty: Modern Warfare 2
Platforma PC - Trailer aici
- Gameplay aici

3. Street Fighter 4
Platforma PS3 - Trailer aici
- Gameplay aici

4. Fifa 10
Platforma PS3/Xbox 360
(NU SE COMPARĂ CU VARIANTA PE PC) - Trailer aici
- Gameplay aici

5. Wolfenstein
Platforma PC - Trailer aici
- Gameplay aici

Ce nu am jucat anul acesta și aș fi vrut (click pe nume pentru trailer):


Ce vreau să joc în 2010:

- Gta 5 - sper să apară

3 comentarii:

  1. Nush ce sa zic Seb:D. Topul meu 5 al jocurilor anului 2009 (pe care le-am jucat) pe platforma PC ar arata un pic diferit: 1. X-Men Origins: Wolverine, 2.Batman: Arkham Asylum 3.Pro Evolution Soccer 2010 4. Burnout Paradise: The Ultimate Box si 5.DiRT2. Wolfenstein nu mi s-a parut cine stie ce joc desi m-am distrat si cu el iar Call of Duty: Modern Warfare 2 nu am avut nici pana acum initiativa de a-l incepe desi sunt sigur ca e foarte tare ca si celelalte editii. Borderlands si Dirt2 le-am jucat eu si sunt f smechere jocurile...nu te plictisesti! Aaaa si Assassins Creed2 nu a aparut anul asta decat pe console si deabia prin martie pe PC. Daca ar fi aparut nu mai ieseam zile intregi din casa:D..asta fiind si motivul determinant pt kr nu mi-am cumparat ink o consola:))))..MIRC

    RăspundețiȘtergere
  2. Băi Mirc, X-men Wolverine. Phoai. Slăbuț, l-am terminat și eu dar nu mi s-a părut excepțional. Îmi venea la un moment dat să arunc PC-ul pe geam din cauza unghiurilor foarte slabe pe care mi le oferea. Batman e mult peste. Și trebuie neaparat să încerci Fifa varianta pe PS3 sau Xbox; e altceva.

    RăspundețiȘtergere